DSpace
English 
 

Hirosaki University Repository for Academic Resources >
20 教育学部・教育学研究科 >
20b-01 弘前大学教育学部紀要 >
114号 >

このアイテムは、前月 5 件の閲覧がありました。

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10129/5777

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
BFEduHirosaki_114_105.pdf1.33 MBAdobe PDF
見る/開く
タイトル: OVER Revisited
その他のタイトル: OVER 再び
著者: Okuno, Tadanori
著者所属: Department of English Education, Faculty of Education, Hirosaki University
弘前大学教育学部英語教育講座
発行日: 9-Oct-2015
出版者: 弘前大学教育学部
誌名: 弘前大学教育学部紀要
号: 114
開始ページ: 105
終了ページ: 113
ISSN: 0439-1713
キーワード: over
preposition
cognitive linguistics
core meaning
抄録: A cognitive linguistic analysis of the English preposition over is presented. It is meant to be systematic and comprehensive. It is systematic in that the various seemingly disparate senses of over are made to follow naturally from the single static core schema proposed in the present paper.
URI: http://hdl.handle.net/10129/5777
テキストバージョン: publisher
出現コレクション:114号

csv refer

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Web of Science®, Thomson Scientific   DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください